Gasztroenterológiai magánrendelés

Rendeléseinken több évtizedes tapasztalattal rendelkező, összeszokott profi csapat várja az emésztőszervi panaszokkal érkező pácienseket. Laboratóriumi és hasi ultrahang vizsgálatokkal, fájdalommentes gyomor- és vastagbéltükrözéssel és további vizsgálatok segítségével diagnosztizáljuk a betegségeket, ellátjuk a kezelésre vagy gondozásra szoruló betegeket. Az endoszkópos szűrővizsgálatok lehetőséget biztosítanak a gyakori emésztőszervi daganatok kiszűrésére és megelőzésére is.

Rendelési idők

Dr. Sánta Tamás:
kedd, szerda, csütörtök 7-14

Bejelentkezés: rendelési időben
+36 30 353 9657, +36 30 946 6908

gasztroenterologia@klinikus.hu

Tata, Komáromi u. 7.

Dr. Szerémy Zsolt 2018. év végével nyugdíjba vonul

"Kedves Pácienseim,

Tájékoztatom Önöket, hogy január 1-től nyugdíjba vonulok, többéves szoros szakmai együttműködést követően átadva gasztroenterológiai praxisomat dr. Sánta Tamás főorvosnak. A Klinikus Bt. emésztőszervi magánrendeléseinek ideje ezzel párhuzamosan 2019. januárjától a következőképpen alakul:

kedd, szerda, csütörtök: 7-14 óra.

Kissebészeti-proktológiai (végbélnyílás környéki betegségekkel foglalkozó) magánrendelésemet megtartom, és ultrahang vizsgálatokat ezután is fogok végezni. Rendelésemet 2019. januárjától hétfői napokon 7-12 óra között folytatom majd. Bejelentkezni ezekre a rendelésekre továbbra is a megszokott módon – 34/380-173, illetve 30/946-6908 telefonszámokon – lehetséges.

Bizonyos vagyok benne, hogy Sánta főorvos úr még nálam is nagyobb lelkiismeretességgel, alapossággal és hozzáértéssel fogja ellátni Önöket. Remélem, hogy a jövőben is bizalommal fognak hozzánk fordulni, és elégedettek lesznek a munkánkkal.

dr. Szerémy Zsolt"

Emésztőszervi szakrendelés - Általános tudnivalók

Az emésztéssel kapcsolatos panaszok - hasi teltségérzés, puffadás, hasi fájdalom, hányinger, hasmenéshajlam vagy székrekedés, stb. - és az emésztőszervek betegségei a leggyakoribb egészségügyi problémák közé tartoznak. Szinte nincs olyan ember, akinek élete során hosszabb-rövidebb ideig ne lennének emésztőszervi panaszai. Ezek hátterében nemcsak az emésztőszervek betegségei, hanem stressz, tartós feszültség és egyéb lelki okok is állhatnak. A Klinikus rendelőben tapasztalt szakorvosok mindenre kiterjedő figyelemmel, széleskörű diagnosztikai eszköztár birtokában vizsgálják ki, kezelik és látják el tanácsokkal a pácienseket.

Az emésztőszervi panaszokkal orvoshoz forduló betegeknél a pontos kórmegállapításhoz gyakran gyomor- és/vagy vastagbéltükrözés elvégzése szükséges. Ezek a vizsgálatok megfelelő előkészítés és kivitelezés híján rendkívül kellemetlenek és fájdalmasak lehetnek. Rendelésünkön mindent megteszünk azért, hogy ezek a beavatkozások a páciensek számára a lehető legkevesebb kellemetlenséggel járjanak. A vizsgálatok előtt vénába adott gyógyszerekkel biztosítjuk a teljes fájdalommentességet és azt, hogy pácienseink a tükrözésekkel kapcsolatban semmire ne emlékezzenek.

Részletes tájékoztató tükrözéses vizsgálatokról ITT.

Vizsgálatok

• Nyelőcső-gyomor-nyombéltükrözés gyógyszeres előkészítéssel
  • Vastagbél/végbéltükrözés gyógyszeres előkészítéssel
  • Végbéltükrözés gyógyszeres előkészítéssel